Regulamin sklepu
REGULAMIN SKLEPU
Regulamin obowiązujący od dnia 25.12.2014r.
Regulamin, na podstawie ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2002 r., nr 144, poz. 1204 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r., poz. 827 z późn. zm.) Regulamin jest udostępniony nieodpłatnie za pośrednictwem Sklepu, powyższe zapewnia możliwość zapoznania się z jego treścią przed zawarciem umowy.
Sklep internetowy prowadzony jest przez firmę Archem Sp z o.o., z siedzibą ul Wesoła 8, Łany, 55-002 Kamieniec Wrocławski, zwaną dalej Sklepem.
Spółka jest wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000011515 prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia-Fabrycznej IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego. Jest zarejestrowana pod numerem Regon 930178850 i NIP 8971659272.
Formy kontaktu:
Dział szkło i sprzęt laboratoryjny
tel. 71 381 25 12
kom.509 419 957
fax.71 381 25 27
sklep@archem.com.pl lub labor@archem.com.pl
1. OFERTA I CENY
1.1. Sklep internetowy prowadzi sprzedaż produktów na terenie Polski, których oferta znajduje się na stronach internetowych sklepu, wyłącznie za pośrednictwem sieci Internet.
1.2. Wszystkie oferowane w sklepie produkty są fabrycznie nowe. Opis wyrobów, dane techniczne, zdjęcia są zgodne z informacją udzieloną przez Producentów towarów. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za ich zmianę lub odstępstwa od otrzymanych danych. Sprzedawca na bieżąco aktualizuje informacje o produktach.
1.3. Ceny podane w sklepie są cenami brutto (zawierają podatek VAT) i obowiązują dla zakupów dokonywanych na terenie Polski.
1.4. Ceny produktów nie obejmują kosztów przesyłki. Koszty dostawy pokrywa Klient, z pewnymi wyjątkami.
1.5. Za zamówiony w sklepie towar można zapłacić:
o gotówką u kuriera przy odbiorze paczki
o przelewem (przedpłata) na konto firmy:
Archem Sp z o.o.
ul.Wesoła 8, Łany, 55-002 Kamieniec Wrocławski
Nr konta: mBANK S.A. nr 96 1140 1140 0000 4268 1800 1001
1.6. Towar dostarczany jest za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD lub Poczty Polskiej.
Opłata za przesyłkę wynosi:
·20 zł przy płatności przelewem,wysyłka kurierem
·25 zł przy płatności gotówką u kuriera
· w przypadku dostawy odczynników chemicznych i surowców chemicznych koszt dostawy jest ustalany indywidualnie z uwagi na przepisy transportowe materiałów niebezpiecznych ADR. Szacunkowy koszt przesyłki o wadze do 50kg może wynieść 65-70zł O kosztach dostawy Klient zostanie powiadomiony w oddzielnej korespondencji lub telefonicznie.
2. SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ I REALIZACJA DOSTAW
2.1. Warunkiem złożenia zamówienia jest zarejestrowanie się Klienta, przez podanie wymaganych w formularzu rejestracyjnym danych.
2.2. Sprzedaż produktów dokonywana jest w cenach widniejących przy produkcie w momencie składania zamówienia.
2.3. Klient ma prawo do zapoznania się z kartą charakterystyki produktu i atestem dla towarów z grup "odczynniki" i "surowce chemiczne" . W tym celu należy skontaktować się z Archem Sp. z o.o.
2.4. Realizacja zamówienia rozpoczyna się w następny dzień roboczy po dniu złożenia zamówienia.
2.5. Czas realizacji zamówienia wynosi min. 2 dni robocze w przypadku posiadania towaru w magazynie firmy.
W przypadku gdyby czas realizacji miał być dłuższy, Klient zostanie o tym powiadomiony telefonicznie lub na adres e-mail. Klient poinformuje Sprzedawcę czy wyraża zgodę na dłuższy czas oczekiwania, czy rezygnuje z zakupu.
2.6. Dowód zakupu (paragon lub faktura) jest dołączony do przesyłki
2.7. W momencie otrzymania paczki Klient powinien w obecności kuriera sprawdzić stan przesyłki. W przypadku uszkodzenia przesyłki przewoźnik winien sporządzić protokół, który jest podstawą zgłoszenia ewentualnej reklamacji.
3. ANULOWANIE ZAMÓWIENIA, ZWROT TOWARU, REKLAMACJE
3.1. Anulowanie zamówienia jest możliwe do momentu przekazania paczki na pocztę lub do firmy kurierskiej realizującej dostawę. Nie jest możliwe anulowanie zamówienia przez sklep internetowy po wysłaniu paczki do Klienta.
3.2. W związku z zawarciem Umowy kupna - sprzedaży na odległość Klient ma prawo dokonać zwrotu towaru bez podania przyczyny, składając odpowiednie oświadczenie na piśmie, w ciągu 14 dni od dnia zakupu. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy należy przesłać na adres Archem Sp. z o.o. Łany, Wesoła 8, 55-002 Kamieniec Wrocławski oraz dokonać zwrotu towaru.
3.3. Warunkiem zwrotu towaru jest odesłanie zakupionych towarów na koszt Klienta, na adres:
Archem Sp. z o.o. Łany, ul. Wesoła 8, 55-002 Kamieniec Wrocławski. Zwrotu należy dokonać najpóźniej w terminie 14 dni od dnia odstąpienia od umowy. Bezpośrednie koszty odesłania ponosi Klient.
3.4.Towar musi:
1) posiadać oryginalne opakowanie,
2) być kompletny,
3) nie nosić śladów użytkowania.
3.5. Zwrot płatności dokonany będzie w ciągu 7 dni od daty uznania i przyjęcia zwrotu przez Sklep internetowy. Sklep może wstrzymać się ze zwrotem płatności do chwili otrzymania zwrotu towaru.
3.6. Prawa do odstąpienia od umowy oraz innych przepisów ustawy z dnia 30 maja 2014r. o prawach konsumenta nie stosuje się w przypadku wartości zamówienia nie przekraczającej 50zł (pięćdziesiąt złotych).
3.7. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje Klientowi w przypadku zakupu następujących produktów:
1. przygotowanych na specjalne zamówienie i wg specyfikacji Klienta oraz służących jego zindywidualizowanym potrzebom,
2. ulegających szybkiemu zepsuciu lub mających krótki termin przydatności do użycia
3. dostarczonych w zapieczętowanym opakowaniu, których po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, a także z uwagi na uszkodzenie towaru (produkty sterylne)
3.8. Reklamacje towarów przyjmowane są na podstawie wypełnionego formularza pn. Formularz reklamacji. Formularz jest dostępny na stronie www.sklep.archem.com.pl w zakładce „do pobrania”. Wypełniony formularz należy przesłać na adres sklep@archem.com.pl, następnie, jeżeli jest to niezbędne w procesie reklamacyjnym, klient może zostać poproszony o przesłanie towaru do siedziby Archem Sp. z o.o. w celu rozpatrzenia reklamacji. Reklamacja jest rozpatrywana w terminie 14 dni, chyba że czas potrzebny na sprawdzenie produktu musi zostać wydłużony, wtedy Klient zostanie powiadomiony o wydłużeniu terminu.
3.9. Reklamacja transportowa – uszkodzenia towaru w transporcie, jest przyjmowana tylko pod warunkiem przesłania na adres sklep@archem.com.pl raportu podpisanego przez kuriera. Procedura reklamacji:
1. Aby zareklamować przesyłkę uszkodzoną przez firmę kurierską należy sporządzić raport, który zostanie podpisany przez kuriera.
2. Jeśli przesyłka została uszkodzona a klient stwierdził to dopiero po otwarciu przesyłki, musi wezwać ponownie kuriera i sporządzić ten raport, a następnie przesłać do Archem Sp. z o.o. na adres email sklep@archem.com.pl. Taki rodzaj reklamacji przyjmujemy tylko w następny dzień po dostarczeniu przesyłki, chyba że opóźnienie w sporządzeniu raportu leży po stronie kuriera.
3. Jeśli przesyłka nosi widoczne ślady uszkodzenia, klient ma uzasadnione prawo odmówić przyjęcia przesyłki. W takim przypadku przy zwrocie przez firmę kurierską przesyłki do naszego magazynu należy natychmiast razem z kurierem sporządzić raport, przed powrotnym przyjęciem przesyłki do magazynu.
4. DANE KLIENTA
4.1. Wszystkie dane Klienta podane w formularzu rejestracyjnym są konieczne do zatwierdzenia zamówienia, wystawienia dowodu sprzedaży i prawidłowej wysyłki towaru.
4.2. Składając zamówienie Klient wyraża zgodę na przetwarzanie i wykorzystywanie danych osobowych w celu realizacji zamówienia i otrzymywanie korespondencji drogą elektroniczną.
4.3. Dane te są wykorzystywane wyłącznie na potrzeby sklepu internetowego i nie zostaną w żadnych okolicznościach ujawnione innym podmiotom.
5. INNE
5.1. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym regulaminie stosuje się przepisy Kodeksu Cywilnego.
Data aktualizacji: 2020-02-03 14:29:00