Jak kupować w e-sklepie
Krótka instrukcja składania zamówienia.
1.Wybierz kategorię poszukiwanego produktu lub wpisz nazwę albo numer katalogowy produktu do wyszukiwarki, i kliknij przycisk "Szukaj". Wyświetlona zostanie tabela z produktami spełniającymi Twoje kryteria.
2.Aby włożyć produkt do koszyka należy kliknąć ikonę:
- "kup teraz" przy interesującym cię produkcie, aby dokonać zakupu natychmiast
- obejrzeć opis produktu klikając na niego a następnie klikając Dodaj do koszyka.
Wpisz żądaną ilość sztuk. Zawsze możesz obejrzeć zawartość swojego koszyka klikając w ikonę Koszyk w górnym prawym rogu. Możesz też wtedy wyjąć niechciane produkty z koszyka lub zmienić ich ilość.
3.Gdy już wybierzesz wszystkie produkty wywołaj podgląd koszyka a tam naciśnij przycisk "Dalej". Zobaczysz wszystkie produkty znajdujące się w Twoim koszyku, masz możliwość zmiany ilości produktów lub rezygnacji z zakupu poszczególnych produktów.
4.Na tym etapie Zaloguj się. Jeżeli dokonujesz zakupów po raz pierwszy, musisz się zalogować i wpisać swoje dane osobowe i adresowe, aby umożliwić nam realizację Twojego zakupu. Wypełnij formularz Zarejestruj się, który umożliwi Ci w przyszłości szybciej dokonywać zakupu oraz docelowo naliczać rabat.
5.Musisz zapoznać się z naszym regulaminem aby dokonać zakupu.
6.Po wysłaniu formularza transakcja zostaje sfinalizowana. Na podanego maila w formularzu otrzymasz wiadomość o potwierdzeniu aktywacji konta.
Jak korzystać z wyszukiwarki w sklepie?
Wpisz nazwę interesujacego cię produktu i naciśnij przycisk "szukaj". Jeżeli możliwości wyboru masz zbyt wiele zastosuj filtr. Aby zastosować filtr wpisz znak "%". Jeśli chcesz wyszukać np. wszystkie zlewki o poj. 100ml wpisz: zlewka% 100ml%.
Czy można zamawiać produkty telefonicznie ?
Nie. Zamówienia można składać tylko za pośrednictwem sklepu internetowego. Jeśli masz jakieś wątpliwości w zakresie produktów lub realizacji zamówienia skontaktuj się z nami drogą elektroniczną sklep@archem.com.pl.
Czy w ceny artykułów oferowanych w sklepie wliczony jest podatek VAT?
Tak, ceny wszystkich artykułów zawierają podatek VAT, są więc to ceny brutto.
Ile zapłacę za przesyłkę ?
Jeżeli chcesz otrzymać zakupione u nas produkty bardzo szybko, wtedy wybierz przesyłkę kurierską. Zapłacisz za nią 20,00zł jeżeli dokonasz przedpłaty na nasze konto, a 25,00zł jeżeli za przesyłkę zapłacisz kurierowi. Przy zamówieniu powyżej 500 zł brutto wysyłka jest darmowa.
Jak długo będę czekał na przesyłkę ?
Zamówienia realizujemy maksymalnie w ciągu 7 dni roboczych od chwili ich złożenia, często jednak zdarza się, że przesyłka dociera do adresata w ciągu 2dni . Jeżeli zdarzy się, że zamówionego artykułu nie ma akurat na naszych półkach, uzgodnimy z Tobą termin wysyłki zamówienia.
Jak mogę zapłacić za zamówienie ?
Istnieją 3 sposoby płatności za towary zamówione w naszym sklepie:
1. Za pobraniem - za zamówiony towar klient płaci przy odbiorze przesyłki u kuriera
2. Przelewem – przedpłata na nasze konto w banku mBANK S.A. O/Wrocław numer rachunku 96 1140 1140 0000 4268 1800 1001. Zamówienie realizujemy natychmiast po wpłynięciu należności na nasze konto.
3. Elektronicznie: kartą lub e-przelewem za pośrednictwem Dotpay
W wypadku przedpłaty prosimy o wcześniejsze uzgodnienie mailowe należności, na wypadek gdyby pewne towary były niedostępne.
Czy dostanę rachunek lub fakturę ?
Tak. Każdy klient wraz z zamówionym towarem otrzyma paragon. Jeżeli życzysz sobie otrzymania faktury VAT powinieneś zaznaczyć pole "Czy ma być wystawiona faktura?" i uzupełnić wszystkie pola, a w szczególności podać nr NIP.
Czy mogę uzyskać rabat ?
Każdy klient, który dokonuje w naszym sklepie zakupów na kwoty powyżej 1.000 zł/ miesięcznie może wystąpić do nas z wnioskiem o przyznanie rabatu. Po udzieleniu rabatu stałego, przy kolejnych zakupach, po zalogowaniu się do sklepu rabat będzie naliczany automatycznie.
Okresowo w sklepie odbywają się przeceny i promocje, wtedy każdy Klient, ma możliwość skorzystania z rabatu.
Organizowane są też dni darmowej dostawy, w tym przypadku transport jest gratis.
Czy mogę zwrócić zamówiony towar jeśli nie spełnia on moich oczekiwań ?
Tak. Zgodnie z prawem i dobrymi obyczajami klienci mogą zwracać produkty w ciągu 14 dni od daty zakupu.
Uprawnienie to wynika z art. 27 Ustawy i prawach konsumenta, przez co dotyczy wyłącznie relacji, w której sprzedającym jest przedsiębiorca, a kupującym konsument. Nie dotyczy więc sytuacji w której nabywcą jest firma (przedsiębiorca, spółka).
Zwroty towaru w terminie 14dni przyjmujemy pod warunkiem:
1) Przesłania na nasz adres sklep@archem.com.pl oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Dla Państwa wygody takie oświadczenie/formularz znajduje się w zakładce „do pobrania”.
2) Odesłania towaru na adres ARCHEM Sp. z o.o, 55-002 Łany, ul.Wesoła 8. Towar nie może nosić śladów używania, powinien być zwrócony w opakowaniu fabrycznym, opakowanie to musi pozostać nienaruszone.
3) Koszt transportu zwracanego towaru pokrywa klient
4) Zwrot pieniędzy realizowany jest w terminie 7 dni od skutecznego spełnienia wszystkich warunków zwrotu.
Czy moje dane adresowe są używane wyłącznie do realizacji zamówienia ?
Tak. Dostęp do nich ma jedynie nasz personel realizujący zamówienie, który jest zobowiązany do zachowania poufności. Dane te nigdy nie będą udostępniane żadnym firmom i osobom z zewnątrz.
Czy mogę zamówić towar, którego nie ma w ofercie sklepu lub mam jakieś wątpliwości lub pytania?
Oczywiście, Personel pozostaje do Twojej dyspozycji w godzinach pracy tj. od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 do 16.00. Najlepiej porozumieć się z nami:
- mailem (jesteśmy on-line w godzinach pracy) - sklep@archem.com.pl
- przez komunikator Skype - nazwa użytkownika magda_archem
- telefonicznie 71 381 25 11
- fax 71 381 25 27
Data aktualizacji: 2023-10-05 12:58:00